2018. 01. 20.

Hidzsábos nő a L’Oreal egyik új arca



A brit L’Oreal Paris olyan nőt választott a hajápolási termékek reklámozására, aki iszlám fejkendőt visel. Meglátásuk szerint a „Mert megérdemlem” kampány újragondolása fontosabb, mint az aktuális haj látványa.

A termékkampány új arca, Amena Khan – híres Youtube- és Instagram-személyiség – a hétfőn indult új kampányt fordulópontnak nevezte, hiszen egy olyan nőt választottak a projekt élére, aki teljesen elfedi a haját.

„Hány márka csinál ilyet? Nem sok. Ők viszont (L’Oreál) egy olyan lányt raknak egy hajkampányba, akinek nem is látszódik a haja. Attól függetlenül, hogy látszódik-e a hajad vagy sem, ez egyáltalán nem befolyásolja azt, hogy mennyit törődsz vele – magyarázta a Vogue brit kiadásának.

A magazinban leírják, hogy az új, provokatív kampány miatt meginduló beszélgetésekkel a L’Orealnak végre sikerült demokratizálni kampányszövegüket, a „Mert megérdemlem” üzenetet.

Orientalista.hu – Hirado.hu, Vouge

, ,




<


Back to Top ↑

WP Facebook Auto Publish Powered By : XYZScripts.com