Publicisztika v-motor

2015. 11. 27.

Új motor kell!



Van abban valami egészen ördögi, hogy “Európa fővárosában”, Brüsszelben állomásozik az Iszlám Állam főparancsnokság és logisztikai központ. Vagy csak Istennek jó a humora. Hogy az IÁ-ból hogyan lett Da’esh, most lényegtelen, bár ma már a cigány is roma, aztán mi változott? Nem sok minden, de hát valami azért igen – elkerülendő a Btk. vonatkozó szakaszának kimerítését.

 Mert annyira még nincs vége a píszí világnak és a multikultinak. Aminek vége van – egyelőre – az Brüsszel. Európa motorja megállt. Mi az hogy! Besült. A box utca elérhetetlen. A híd túl messze van. Ha már háború és szükségállapot… Próbálkozni persze lehet, le is tartóztattak mondjuk 16-32 darab embert. Oké, indulhat a karácsonyi vásár! Ja, nem. Merthogy van itt egy Molenbeek nevű városrész. Egy amolyan no go zóna. Ezek a városrészek – gondolatilag – olyanok, mint a koncentrációs táborok. Bizonyos ideig nem léteznek. Egészen addig, amíg kiderül, de. A no go zónába be lehet menni bárki ember fiának, csak nem biztos, hogy ki is lehet onnan jönnie. (Lásd elébb: koncentrációs tábor.) Akik viszont eleve ott laknak, nahát, belőlük, bármelyikükből lehet terrorista. A no go zóna még arról is nevezetes, hogy a városnak és az államnak, amelyikben elterül, még csak fogalma sincs arról, mi van ott benne. Kb annyit tudnak, hogy sok muszlim.

Kéne ide egy hatalmas és csoportos nyugat-európai politikusi kamingaut: ’68-ban túlszívtam magam! Ez – pillanatnyilag – semmin nem változtatna, de mi jót röhögnénk és innánk egy pálinkát. Kocc!

Na persze, ne feledkezzünk meg arról sem, hogy bizony itt, minálunk, Keleten is vannak iszlám közösségek. Viszont nincsenek no go zónák. A hülyeség viszont – szó szerint – határtalan, ám a történtek után talán bízhatunk az értelem győzelmében. Reméljünk! Ámen!

Régi duma, hogy a “világ gazdasági potenciálja Keletre tolódott”. Na, nem fogjuk leverni Kínát meg Indiát, csak ismerjük fel, használjuk ki, hogy mi inkább vagyunk Keleten, mint Nyugaton. A V4 országokról beszélek. Nem mindegy, hogy mi vagyunk a Nyugat legkeletibb része, vagy fordítva, a Kelet legnyugatibb része. Ránk a Nyugatnak nincs szüksége. Maximum annyira, mint a pakisztáni, vagy szudáni mosogatóra. Igen, lehet menni orvosnak, meg mérnöknek is. Százezer a százhoz alapon. (Értsd: nem lehet mindenkinek diplomája.)

Vagyis: bár földön fekvőt nem rúgunk (Európaiak vagymuk mink is), addig üssük, amíg meleg! Óriási lehetőség van most abban, hogy a V4-ek hosszú, tetszhalott állapot után ismét megmozdultak és összefogtak! Együtt védjük az Unió déli határát. Kinevetnek minket? A kik is? Azt fogják mondani KGST? Azt fogjuk mondani EGK. Ők léptek. Lépjenek a V4-ek is. Európa motorja áll, most kell beindítani egy új, V-motort*!

Orientalista.hu – Vahn Mégh  

Megjegyzés: A tömegkiegyenlítés a motorok alapvető problémája, különösen kis hengerszám esetén. A mozgó tömegek ellensúlyokkal teljes egészében kiegyenlíthetők. V6-os, vagy annál nagyobb motoroknál a tömegkiegyenlítése nem szokott problémát okozni, mivel a mozgó tömegek egymással szemben (is) fejtenek ki tömegerőt. (Wikipédia)

Címkék: ,






Back to Top ↑